95

آشنایی با هلدینگ‌های پتروشیمی دنیا/بخش هفتم: هلدینگ میتسوبیشی (قسمت اول)

آشنایی با هلدینگ‌های پتروشیمی دنیا/بخش هفتم: هلدینگ میتسوبیشی (قسمت اول)
(چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵) ۰۸:۰۰

علوم شیمی بهتر برای آینده، رویکرد هلدینگ مواد شیمیایی میتسوبیشی را نشان می دهد که این گروه به منظور برآورده کردن نیازهای صنعت و جامعه، ایجاد ارتباط بهتر بین مردم، جامعه و کره خاکی که در آن زندگی می‌کنیم، چراغ راه خود قرار داده است.

هلدینگ مواد شیمیایی میتسوبیشی(MCHC)  به صورت مشترک توسط شرکت مواد شیمیایی میتسوبیشی[1] و شرکت داروئی میتسوبیشی[2] (که در حال حاضر شرکت داروئی تنابه میتسوبیشی[3] نام دارد) و به منظور مبادله موثر سهام در اکتبر سال 2005 تاسیس شد. سپس شرکت داروئی تنابهمیتسوبیشی با شرکت داروئی میتسوبیشی و شرکت تنابه سیاکو ادغام شد و از 1 اکتبر سال 2007 فعالیت خود را آغاز کرد. پس از آن، تجارت محصولات کاربردی گروه MCHC با تجدید ساختار و اختصاصی سازی محصولات به عنوان یک شرکت جدید تحت عنوان شرکت سهامی پلاستیک میتسوبیشی[4] از 1 آوریل سال 2008 فعالیت خود را آغاز کرد. بعد از آن شرکت رایون میتسوبیشی[5] در 1 آوریل سال 2010 به گروه MCHC پیوست.

پس از آن کسب و کارهای مرتبط با امور بهداشتی این گروه با یکدیگر ادغام شدند و در 14 آوریل سال 2014 موسسه علوم زندگی[6] را تاسیس کردند.شرکت تیایو نیپون سانسو[7] نیز در 12 نوامبر سال 2014 به گروه MCHC ملحق شد.

بنابراین در حال حاضر گروه MCHC از شش شرکت تشکیل شده است که عبارتند از: شرکت مواد شیمیایی میتسوبیشی، شرکت داروئی تنابه میتسوبیشی، شرکت پلاستیک میتسوبیشی، شرکت رایون میتسوبیشی، موسسه علوم زندگی و شرکت تیایو نیپون سانسو و شرکت های زیر مجموعه آن. گروه MCHC به عنوان یک هلدینگ و به منظور افزایش ارزش شرکت در طول زمان توسعه بیشتری خواهد یافت و شرکت های دیگری نیز به این مجموعه افزوده خواهند شد.

شرکت های زیرمجموعه هلدینگ میتسوبیشی

 هلدینگ مواد شیمیایی میتسوبیشی

هدف شرکت مواد شیمیایی میتسوبیشی دستیابی به یک جامعه کاملا کیتاکی[8] از طریق فرموله کردن استراتژی‌های کسب و کار گروه، اختصاص بهینه منابع و مدیریت موثر است.

میتسوبیشی
میتسوبیشیمیتسوبیشیمیتسوبیشی میتسوبیشیمیتسوبیشیمیتسوبیشی

حوزه های کسب و کار

هلدینگ مواد شیمیایی میتسوبیشی سه حوزه اصلی کسب و کار دارد: محصولات کاربردی، مواد صنعتی و محصولات بهداشتی، و گرداندن کسب و کارهای زیرمجموعه.

میتسوبیشی

[1]Mitsubishi Chemical Corporation

[2]Mitsubishi Pharma Corporation

[3]Mitsubishi Tanabe Pharma Corporation

[4]Mitsubishi Plastics, Inc.

[5]Mitsubishi Rayon Co., Ltd

[6]Life Science Institute, Inc.

[7]TAIYO NIPPON SANSO CORPORATION

[8]کیتاکی در ژاپنی به معنی راحتی است و سیستمی است که هلدینگ میتسوبیشی به منظور بهینه سازی و یکپارچه سازی سیستم مدیریتی در شرکت مادر و در همه زیرمجموعه ها اتخاذ کرده است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی