به گزارش نیپنا، به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، در ابتدای این مراسم که با حضور محمد صفاییان مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد، سیدمجتبی موسوی شاد رئیس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت، رضا خلج رئیس روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و جمعی از روسای روابط عمومی شرکت های زیر مجموعه صنعت نفت در استانهای فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، یزد و سیستان بلوچستان برگزار شد، محمد صفاییان پس از خیر مقدم به مهمانان، با اشاره به بحث سازمان های یاد گیرنده از لزوم به روز آوری اطلاعات در حوزه روابط عمومی گفت و درباره چگونگی کار روابط عمومی ها افزود: روابط عمومی، نوک پیکان یک سازمان است و کارگزاران روابط عمومی باید با استفاده از خلاقیت و نوآوری همچنین ارتباط موثر در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی به سازمان و مردمی که از خدمات سازمانشان استفاده میکنند، خدمترسانی کنند.
مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد با یادآوری این نکته که روابط عمومیها نباید مدیر محور باشند، درباره عملکرد شرکت پازارگاد در منطقه گفت: منطقه پارس احتیاج به کار فرهنگی دارد و شرکت پازارگاد با برنامهریزی مدون و ارتباط موثر و قوی مشغول خدمت رسانی است تا مدیون هدر رفتن وقت کارکنان، خانوادهها و مردم منطقه نباشیم.
در ادامه این مراسم سید مجتبی موسوی شاد رییس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت نیز ضمن تشکر از میزبانی شرکت پازارگاد گفت: انتخابات شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت در 5 منطقه برگزار می شود که منطقه 3 شامل روابط عمومی های استانهای فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، یزد و سیستان بلوچستان و متشکل از نمایندگان شرکتهای ملی صنایع پتروشیمی، گاز و پالایش و پخش فرآورده های نفتی است.
وی افزود: ارکان این شورا 11 نفر هستند که شامل مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت (رئیس شورا)، روسای روابط عمومی های چهار شرکت اصلی، پنج عضو منتخب روابط عمومی های مناطق عمده و اصلی و رییس امور هماهنگی روابط عمومی های صنعت نفت است.
در پایان این مراسم نیز ایوب بنوی از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و محمد رضا جوانمردی از پتروشیمی شیراز به عنوان دو کاندیدای این انتخابات معرفی شدند که پس از رای گیری از بین 36 عضو حاضر، ایوب بنوی با کسب 24 رای به عنوان نماینده منطقه 3 شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت انتخاب شد.
ایوب بنوی پیش از رای گیری، علت اصلی کاندید شدن خود را پیشنهاد اعضای کمیته روابط عمومی شرکتهای پتروشیمی منطقه پارس و حمایت آنها همچنین وجود زیرساختهای آموزشی، فرهنگی و تبلیغاتی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اعلام کرد و گفت: امکانات و پتانسیل خوبی در شرکتها و مجتمعهای منطقه پارس وجود دارد که میتوان از تجمیع این امکانات برای ارتقای جایگاه و تاثیر بیشتر روابط عمومی در منطقه استفاده کرد.
گفتنی است، تقسم بندی روابط عمومی ها در مناطق پنچ گانه به صورت زیر است:
منطقه1: استان تهران، استان قم، استان مرکزی، استان اصفهان، استان قزوین و استان البرز
منطقه 2: استان خوزستان، استان لرستان، استان ایلام، استان چهارمحال بختیاری، استان کهگیلویه و بویر احمد، استان کرمانشاه
منطقه3: استان فارس، استان بوشهر، استان کرمان، استان هرمزگان، استان یزد و استان سیستان بلوچستان
منطقه4: استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، استان گلستان، استان سمنان، استان مازنداران
منطقه 5: استان های آذربایجان غربی و شرقی، استان اردبیل، استان همدان، استان کردستان، استان زنجان و استان گیلان