بهزاد محمدی تأکید کرد:

لزوم نقش آفرینی مؤثر روابط عمومی در صنعت پتروشیمی

لزوم نقش آفرینی مؤثر روابط عمومی در صنعت پتروشیمی
(دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸) ۱۶:۰۰

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: روابط عمومی با توجه به نقش مهم و تاثیر گذار خود می تواند در مسیر توسعه و تعالی صنعت پتروشیمی ایران نقش آفرین باشد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، آیین تکریم و معارفه رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد این شرکت امروز (دوشنبه13 آبان ماه) برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این آیین، با تأکید بر نقش مهم روابط عمومی در روند توسعه صنعت پتروشیمی تصریح کرد: روابط عمومی رخ و چهره سازمان است و باید به نقش و فعالیت های ارزنده و تاثیر گذار این واحد توجه ویژه شود.

وی با تقدیر از زحمات رضا خلج رئیس کل پیشین روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: وی از همکاران پرتلاش درطول حضور اینجانب در این شرکت بودند و تغییر آقای خلج نیز با توجه به ابلاغیه وزارت نفت مبنی برعدم تصدی گری یک پست بیش از چهارسال انجام شد.

محمدی افزود: هرچه روابط عمومی به  بدنه سازمان نزدیک تر باشد، پویایی و رشد مجموعه نیز با روندی پرشتاب تر  محقق خواهد شد و باید بر این نکته تأکید کرد که روابط عمومی بطن سازمان است.

وی ادامه داد: برگزاری موفق سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست تجربه بسیار ارزنده ای بود و روابط عمومی موفق باید در همه عرصه ها چه در داخل سازمان و چه در بیرون از سازمان حضور جدی داشته باشد و با توجه به سرعت تحولات مختلف درسطح  جهان  ضرورت دارد روابط عمومی با استفاده و بهره گیری از فناوری های روز جهان فعالیت کند.

معاون وزیرنفت در امور پتروشیمی ، تعامل هم افزا و مثبت کارکنان را یکی دیگر از راهکارهای موفقیت یک سازمان برشمرد و بیان کرد: رشد و تعالی سازمان درسایه همکاری، تفاهم و تعامل میان ارکان مختلف محقق خواهد شد.

ضرورت تقویت نقش حاکمیتی روابط عمومی NPC

ایوب بنوی، سرپرست روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در این مراسم با تشکر ازحسن اعتماد معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در انتصاب خود تصریح کرد:  آقای خلج از دوستان و همکاران قدیمی من در صنعت نفت است که اقدام ها و تلاش های بسیار خوبی را در دوران حضور خود دراین روابط عمومی رقم زده و امید است در دوره جدید نیز  بتوانیم با حمایت های مهندس محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و دیگر همکاران این روند را تداوم بخشیم.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد دستاوردهای صنعت پتروشیمی را درعرصه های ملی و بین المللی به نحو فراگیری اطلاع رسانی ومعرفی کنیم تا فعالیت های مهمی که در این صنعت در حال انجام است موجب تقویت جایگاه کشورمان در این صنعت عظیم شود.

بنوی از ارائه سندجامع روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آینده ای نزدیک خبر داد و یادآور شد: طراحی وتدوین برنامه راهبردی روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در چارچوب سندی جامع و کارآمددر دستور کار قرار می گیرد که در این سند مجموعه رویکردها و برنامه های نوین روابط عمومی در حوزه های مختلف تبلیغات ، انتشارات ، ارتباطات، امور نمایشگاهی وسمعی وبصری و همچنین حوزه رسانه و اطلاع رسانی متناسب با راهبردها و ماموریت های شرکت ملی صنایع پتروشیمی تدوین می شود.

وی با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی ها ، هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی در پیشبرد اهداف صنعت پتروشیمی گفت: باید روابط میان هلدینگ ها و این شرکت ها با شرکت ملی صنایع پتروشیمی تقویت  ومطابق برنامه ای هدفمند شود و افزایش یابد که این مهم با تعامل مطلوب و هم افزایی روابط عمومی ها محقق خواهد شد.

سرپرست روابط عمومی NPC اظهارامیدواری کرد که با بکار گیری روش ها و رویکردهای نوین در این بخش ، تعامل میان واحدهای مختلف در درون سازمان و همچنین ارتباط مجموعه صنایع پتروشیمی با نهادهای برون سازمانی به نحو مطلوبی بهبود یابد وتقویت شود.

نقش مهم روابط عمومی در تعامل و انسجام یکپارچه صنعت پتروشیمی

رضا خلج نیز در این آیین حضور ایوب بنوی در صنعت ارزش آفرین پتروشیمی و شرکت ملی صنایع پتروشیمی را خوش آمد گفت و از برخی وقایع و رویدادهای مهم در دوره فعالیت خود در روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی یادکرد .

وی افزود:روند خصوصی سازی در صنعت پتروشیمی ما را با یک پدیده جدید غیر قابل پیش بینی رو بروکرد که به موجب این امر شرکت ملی صنایع پتروشیمی توانست با نقش حاکمیتی و با تکیه بر تجربیات  بیش از نیم قرن خود، بستری از تعامل و انسجام یکپارچه در صنعت پتروشیمی ایجاد نماید ودر راستای نقش حاکمیتی و وظایف جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، روابط عمومی نیز همگام با ارکان سیاست گذار واستراتژی های نوین، درصدد ایجاد و انطباق دوسویه و تعامل گرانه در برون سازمان و ذی نفعان کرد.

لزوم ارتقای جایگاه روابط عمومی

مشاور فرهنگی و رییس ستاد اقامه نماز شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در این آیین بیان کرد: تغییرات مدیریتی در سطح سازمان همواره سبب رشد و ارتقا می شود و روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز با توجه به روند رو به رشد خود باید در مسیر پیشرفت حرکت کند.

محسن محمدپور با تقدیر و تشکر از رضا خلج، رئیس کل پیشین روابط عمومی برای ایوب بنوی نیزدر مسئولیت جدید خود آرزوی موفقیت کرد.

 

 

 

 

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی