به گزارش نیپنا به نقل از ستادخبری نمایشگاه ایران پلاست: غرفه گذار ایرانی در کنار مشارکت کنندگان خارجی از کشورهای چین، تایوان و ایتالیا در ۹ سالن اختصاصی و در ۴ گروه کالایی مواد اولیه، ماشین الات، محصولات و خدمات فنی و مهندسی به ارایه توانمندی ها و دستاوردهای نوآورانه و فناورانه خود خواهند پرداخت.
این نمایشگاه فرصتی برای معرفی محصولات با ارزش افزوده بالا به مشتریانی از سراسر دنیاست.
مدیر نمایشگاه ایران پلاست در ادامه گفت: امسال با محدودیت هایی در اختصاص فضا مواجه بودیم و نهایتا شرکت ها در ۲۰ هزارمتربع سالن های سرپوشیده و ۲۵۰۰ متر فضای باز جانمایی شدند، اما شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی این قول را داده که در دوره آینده کل سالن های نمایشگاه در اختیار ایران پلاست قرار گیرد.
ایوب بنوی مدیر نمایشگاه ایران پلاست همچنین با اشاره به حضور ۳۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۵ کشور در ایران پلاست افزود: برگزاری 16 نشست تخصصی و کارگاه آموزشی در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی و پلیمری در ایام نمایشگاه پیش بینی شده است.
وی همچنین گفت: نمایشگاه مجازی ایران پلاست برای مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگانی که امکان حضور فیزیکی در نمایشگاه را ندارند، همزمان با نمایشگاه و از ۱۸ بهمن ماه آغاز به کار می کند و به مدت یک ماه دایر خواهد بود.