مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست خبر داد:

راه اندازی مرکز دریافت پیشنهادات، انتقادات و طرح شکایات نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

راه اندازی مرکز دریافت پیشنهادات، انتقادات و طرح شکایات نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
(شنبه ۱۴ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۷:۴۳

مدیر هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از راه اندازی مرکز دریافت پیشنهادات، انتقادات و رسیدگی به شکایات این رویداد تخصصی در دبیرخانه هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست خبر داد.

به گزارش نیپنا؛ فرید دوستی با اعلام این خبر گفت: این مرکز با هدف تقویت برگزاری نمایشگاه ایران پلاست و ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و احتمالا" شکایات متقاضیان حاضر در هفدهمین دوره این نمایشگاه راه اندازی شده است.

وی افزود: مشارکت کنندگان و ذی نفعان می توانند جهت اعلام پیشنهادات، انتقادات و ایده های خود از طریق شماره تلفن های 84993599-021 و 84993584-021 تماس گرفته و در صورت بیان شکایت، مستندات مربوطه را به آدرس الکترونیکیiranplast-npc@nipc.ir ارسال نمایند.

فرید دوستی افزود: از تمام اصحاب رسانه اعم از مکتوب، مجازی، تخصصی و عمومی دعوت بعمل می آید این رویداد بزرگ را پوشش داده و در جهت تبیین اهداف دولت مردمی سیزدهم گام برداشته و در بهتر برگزار شدن این رویداد بزرگ ما را یاری رسانند.

مدیر هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست بر اساس شیوه نامه های سامانه سامد (سامانه اطلاع رسانی مدیران دولت) برای پاسخگویی برخط به تماس های متقاضیان حاضر در این نمایشگاه روزهای چهارشنبه از ساعت 13 الی 15 از طریق شماره تلفن 88059834-021 اعلام آمادگی کرد تا شخصا" به پرسش های این عزیزان پاسخگو باشد.

به گزارش نیپنا؛ هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از 26 الی 29 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی