محمدرضا محمد بیکی مدیر روابط عمومی پتروشیمی جم هدف از ساخت نماهنگ را برقراری ارتباط سازنده با مجموعه ذینفعان پتروشیمی جم عنوان کرد و افزود: شرکتهای بزرگ در عصر حاضر از شیوه های مختلفی برای معرفی مجموعه هایشان به جامعه ذینفعان استفاده می نمایند و در این مسیر از ابزارهای تبلیغاتی بهره می برند که یکی از این ابزارها را می توان نماهنگ و یا سرود اختصاصی شرکتها برشمرد.
به همین منظور و با هدف تاثیرگذاری بر جامعه ذینعان اعم از داخلی و خارجی؛ مدیریت روابط عمومی بر آن شد تا از ظرفیتها و پتانسیل های موجود پتروشیمی جم و متخصصین خارج از سازمان برای این مهم استفاده نماید و روز گذشته پس از گذشت یکماه از آغاز این پروژه و تنظیم شعر و ملودی آن تیم سازنده این نماهنگ با کمک جمعی از همکاران پتروشیمی جم موفق شد تا پلانهای مربوط به این نماهنگ را ضبط نمایند.
وی ضمن تشکر از مدیریت و هیئت مدیره شرکت پتروشیمی جم بخاطر فراهم نمودن فرصت خلق آثار فاخر فرهنگی در این شرکت افزود: این اثر فرهنگی دومین تولید تصویری مجموعه پتروشیمی جم در سال جاری است چرا که قبل از این پروژه تولید فیلم کوتاه از نکات ایمنی و حراستی بمنظور آشنایی مراجعین و بازدیدکنندگان از مجتمع پتروشیمی جم آغاز گردیده است.