رسول اشرف زاده در گفت وگو با خبرنگار نیپنا با اشاره به این که امسال استقبال خیلی خوبی از نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی شده است، اظهار کرد: هلدینگ خلیج فارس سه هدف را در زمینه های جذب سرمایه، تامین تجهیزات و فروش محولات و شناسایی شرکت های خوب در نمایشگاه دنبال می کند.
وی با اشاره به مشکل بازاریابی شرکت ها و با تاکید بر توجه ویژه هلدینگ خلیج فارس به جذب سرمایه و مشارکت به ویژه در بخش بین الملل دارد، گفت: در حال حاضر نگاهمان تامین تجهیزات از طریق ساخت داخل است، متاسفانه شرکت های ما در معرفی توانایی و دست آوردهای خود ضعیف عمل می کنند؛ این مشکل از گذشته بوده و همچنان باقی است لذا در نمایشگاه می توانیم با توان سازندگان بیشتر آشتا شویم تا در پروژه های پیش رو بتوانیم از محصولات آن ها استفاده کنیم.
مدیر برنامه ریزی و توسعه هلدینگ خلیج فارس با تاکید بر حمایت از ساخت داخل در صادرات و تامین تجهیزات، گفت: در سال های گذشته به دلیل مشکل در خرید محصولات و عدم توجه به نیاز داخل شاهد توقف تولید بوده ایم اما اکنون بیشتر به افزایش عرضه نسبت به نیاز داخل توجه می شود و سعی می کنیم عرضه بیش از تقاضا باشد.